Lockat hår och chokladmousse.


Nu är håret lockat och fint. Hoppas det håller hela kvällen bara...



Här är chokladmoussen, den blev jätte god. Dom ser inte ser inte så roliga 
ut nu, men dom ska dekoreras sen också. Bland annat med riven vit choklad.

Jag har börjat förbereda middagen nu också. Eftersom att vi ska göra klyft-
potatis så skulle jag förbereda dom. Så jag har skrubbat, skurit upp och 
kokat över 20 potatisar, haha det var väldigt jobbigt, och jag brände mig lite
också. 
Ha en trevlig kväll, i morgon är det 2009. 

Kommentarer
Postat av: Marielle

Nu har jag startat upp en ny tävling med 3 gånger högre vinster än tidigare! Var med och tävla varje dag du med :-)

2008-12-31 @ 22:54:10
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0