Mondag.

Mondag, som vanligt extra jobbigt att kliva upp. Men upp kom jag till slut, skolan var helt okej. Efter skolan drog jag, josefin och julia hem till mig. Gjorde latte och mackor och pratade. Jag tycker att det var jätte kul att Josefin ville hänga med, hon är ju alltid, eller oftast med hennes pojkvän på dagarna. Nu blir det lite pluggade, också ska jag planera lite för morgondagen, för jag och josefin ska ha elevledd idrott i morgon. Vi ska ha några 6or, det kommer nog bli ganska jobbigt, men lite småkul att få göra vad man vill och köra lite med dom, hehe. I dag har jag på mig En beige kofta från Primark (i london), Ett vitt linne från Bik bok, Jeansleggings från Bik bok och Uggs från Lillywhites (i london). Lagom fint och bekvämt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0