Mondag.

I morse klev jag upp två och en halv timme innan skolan börjar. Jag klev upp halv sju, då ducshade jag, trotts att jag knappt kunde se för att jag var så trött. Det gick på ca en halvtimma, så när jag var klar så gick jag och la mig en halvtimma till. Gud så skönt det var^ Efter det åt jag en jätte god frukost med pappa, sen sminkade mig, klädde på mig och nu ska jag åka till skolan. Efter skolan i dag ska jag inte och träffa julia på stan, vi ska nämligen köpa någon julklapp, för i kväll har vi möte med laget, då vi ska fika skinkstut, gröt och byta julklappar. Det blir lite svårt att hitta något roligt för max 50 kr, men det går nog :) Ha en bra dag...

Kommentarer
Postat av: Natz

shit orkar du verkligen gå upp så mycket tidigare xD

2008-12-15 @ 16:44:29
URL: http://frankenreiter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0