Måndag...

dan före dan före doppardan.
I dag har jag varit tråkig som inte har skrivit något i bloggen. Men jag har helt enkelt haft fullt upp. Jag drog först in med pappa till stan, där vi kikade runt lite, sen tog en lunch. Sedan träffade jag vännerna, gick på tehuset och sedan kollade runt i affärerna. Jag hittade några fina saker på rea på bik bok som jag funderar på att kapa, men jag tänkte att det är värt att tänka på det innan. Efter stan for jag hem till Anna, där vi tillsammans lagade middag, vilket blev ganska sent, närmare åttatiden. Sen kom hedda, josefin, julia och ännu senare kom även josefin.
Just nu sitter jag med Anna och spelar lite, hehe. Ska väl snart sova tror jag. God natt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0