Säng-tv.

Det blev en helt okej film och mys-kväll med flickorna. Och det blev som sagt Sex and the city. Åh vad den är bra. Det var ju ett tag sen den kom på bio, och det var faktiskt senaste gången jag såg den. Vi startade filmen runt niotiden, och den slutade ca halv tolv. Och eftersom att sista bussen hade gått, så tog jag och hedda en promenad hem. Så jag fick sällskap typ halva vägen. Sista halvan (då jag gick själv) var faktiskt lite läskig. Det var så mörkt ute, och eftersom att det var ganska varmt så droppade snön, och i bland for det ner snö i från någons tak. Jag var faktiskt ganska rädd, hehe så töntig som jag är. 

Nu är jag iaf hemma och har lagt mig i sängen för att se klart en film som jag fastnade för. Den går på 4an nu, och heter Angelos hämnd. Den verkar riktigt bra och spännande, så nu ska jag krypa ner och se klart den innan jag somnar :)
God natt på er. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0