Sillsallad.

Då har jag klarat av två saker, duschat (med ansiksmask och inpackning) och hjälpt pappa med julmaten. Jag gjorde nämligen sillsallad. 
Jag tycker att sill är äckligt, men jag tycker att sillsallad är hur gott som helt, om den görs på rätt sätt vill säga. Typ hur mycke mängd av sakerna osv. Själv brukar jag ha flytade grädde till också, då blir det super :) 
Nu ska jag göra nästa sak, slå in dom sista julklapparna. Jag han tyvär inte in på stan för att köpa något fint till i morgon, så det får väl bli något jag redan har. Jag får skylla mig själv för dålig planering helt enkelt.. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg, keep on going;)

2008-12-23 @ 19:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0