Fotningen.

Så! fotningen gick snabbt och smidit. Kunde tyvär itne se bilderna, för han fotade inte digitalt. Men förhoppningsvis ska vi göra det i morgon :) Jag tror att dom blev bra iaf. det skulle vara naturligt, inget smink, och lockigt naturligt hår. | Jag är iriterad på min mail. Den går att öppna, läsa mail och så. Men jag kan inte skriva :O är det någon som vet vad felet är? Så snälla skriv det i så fall. | I kväll blir det film kväll med flickorna och thomas :) Hoppas eran kväll blir bra.

Kommentarer
Postat av: Emma Härnqvist

- OJ tycker du att den är så bra? Jag har inte sett den än men de kanske jag borde göra nästa helg.. De vore skoj. Denna helgen har varit fullspäckad och mer blir de.



Va har du gjort i helgen då?

2008-11-30 @ 10:26:09
URL: http://harnqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0