Fredag.

Jag och mina kompisar valde att bara ta det lugnt i går. Först lagade jag och Julia mat åt oss och hennes familj, det blev thaimat. Måste faktiskt tipsa om det, för det är så sjukt lättlagat. Vi använda färdig grytbas, som är gjort på cocosmjölk m.m, så skär man kyckling och låter den tilllagas i grytbasen, så när det är klart så äter man det till ris, supergott :) - Senare underkvällen träffade vi först Anna och Hedda, och Jennie en stund. Vi var faktiskt på gårn och spelade kort, tittade på Idol och spelade pingis :p Sen sov jag och anna hos julia.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Mums med thaimat =)

2008-11-15 @ 14:40:39
URL: http://jojosplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0