Reklam.

Ja, vad ska man säga... Min dator har damp, men har äntligen lyckats lägga upp en bild iaf. Denna bilden är på mig, jag gissar på att jag är ca 4 år gammal. och denna bild tog pappa då, och nu för inte så länge sedan ville någon ha med den i en broschyr. det är roligt att gamla bilder kommer till användning. Jag satt även och letade efter andra gammla modelljobb sen några år tilbaka (för er som inte vet är min pappa fotograf, och jag har fått ett antal modelljobb mest innom reklam m.m), hittade inte bilderna nu, men jag ska faktiskt låta pappa leta fram dom tänkte jag :) Min dag har väl varit helt okej antar jag. Skola, fika, dans 1 timme, mat, dans en till timme, hem och kolla prison break, duscha och nu sova tänkte jag. God natt på er.

Kommentarer
Postat av: Hedda

måste bara erkänna vilken otroligt söt bild;)

2008-11-18 @ 00:43:19
Postat av: Amanda

Men vilken söt bild! :)

2008-11-19 @ 00:08:44
URL: http://saraamandalantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0