Twilight.

Kom precis hem från stan. Åkte in efter skolan och träffade mina kära vänner, vi tog en fika på tehuset, och satt där nån timme. Det var jätte mysigt, jag tog en morotskaka och en latte, mumms :) Nu kom jag precis hem och ska käka mat med pappa. Sen ska jag tillbaka in till stan och se den nya filmen Twilight på bio. Det ser jag verkligen framemot, eftersom att jag hört att den är väldigt bra, så det ska bli kul. Länge sen jag gick på bio också. Senaste filmen jag såg var Sex and the city, och det var ju ett tag sen... Jag är lite tråkig som inte lägger upp så mycket bilder, men jag har ingen kamra just nu satt det är lite svårt då.. Föresten, jag kommer att missa idol i kväll, så någon får gärna raportera hur det gick till mig, det vore snällt.

Kommentarer
Postat av: sandra

tackk:)

2008-11-21 @ 18:26:34
URL: http://sandrathorolfson.blogg.se/
Postat av: ulla

Den var as bra! :)

2008-11-21 @ 21:56:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0