Dagen.

I dag var jag och fikade med flickorna. En mysig, men en sorlig fika. En sista träff med Josefin och Anna på ett tag. Josefin ett längre tag som i morgon åker till Indien i tre och en halv vecka. Och Anna som är i stockholm i veckan, men som kommer hem till helgen. Jag kommer sakna Josefin så sjukt mycket. Det kommer att vara så tomt utan henne på skolan, men hon kommer att bli en fin pepparkaka :) Jag kommer så klart sakna Anna, men henne får jag ju hela helgen med iaf. Efter fikat pratade vi med Jennie ett tag, det var skänt att prata om allt. Jag hoppas det löser sig för dig Jennie, jag kommer stå vid din sida. Ikväll blire myspys med Julia och Hedda hos Julia. Först ska vi göra hårinpackningar, ansiksbehanligar och kanske fotbad. Sen ska vi titta på Sex and the city-filmen. Mysigt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0