Skolan...

I dag fick jag tillbaka mitt hemkunskapsarbete (vilken jag älskade att göra).
Jag fick MVG- på det. Jag vet att jag ska vara jätte nöjd, men ändå är jag 
inte fullt nöjd. Vad som krävdes för att jag skulle få ett klart MVG, var att jag
skulle ha köpt en brandvarnare och tänkt lite mer på miljö osv. Blev lite 
besviken för det. men jag vet att jag ska vara nöjd så jag ska försöka glömma
det med tanken på att jag iaf har ett MVG i ämnet :) 

I morgon har jag prov i svenska grammatik. Jag hoppas verkligen att det ska 
går bra. Jag har i svenskan gått från ett knappt G till snart ett MVG hppas jag. 
Grammatik är ganska svårt, men jag ska göra allt för at det ska gå bra.

På torsdag har jag prov i kemi (inte mitt starkaste ämne). Provet går ut på att
ta reda på fem olika vätskor som vi får lista ut själva genom tända på, testa Ph,
och så vidare. Hoppas det går bra, jag har ju en bra parterna iaf, Sara :)

På fredag har vi yttligare ett prov i kemi. Provet är om allt vi gjort tidigare. 
jobbigt med så mycket at komma ihåg, men hoppas det går bra. 

Jobbig vecka med mycket pluggande. Men det är det värt om jag ska komma
in på frisörlinjen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0