Arg.

Hej på er.
Jag känner att jag har varit riktigt tråkig som inte skrivit på hela dagen.

I dag efter skolan drog jag i alla fall först till kupan (östersunds enda secondhandaffär) och därefter drog vi till öb, för att köpa engånggrillar. På kupan hittade jag inget intressant men fick i alla fall med mig en grill hem, vilket var viktigast.

Jag är så arg... I morgon är det ju valborg, och vi på min skola är inte lediga. Vilket däremot de flesta andra skolorna är. Hur som helst längtar jag mycket till i morgon i alla fall, jag tycker dte ska bli så mysigt att grilla i det fina vädret (för hoppningsvis) med min bästa vänner.

Nu har jag lagt fram kläderna för i morgon och ska gå och lägga mig nu hade jag tänkt. Jag läger säkerligen upp dagens outfit i morgon, och ska anstränga mig för att vara lite roligare i bloggen dessutom.
Hoppas i alla fall att ni har haft en bra dag.
God natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0