Bilder från resan:

Hej på er. Jag ursäktar för dagens dåliga uppdatering, jag som hade lovat att lägga upp bilderna och allt, men jag har faktiskt inte tagit mig in på blogg.se på hela dagen. Någon annan som har haft samma problem? - Annars var det väl bara min dator som krånglade.
Hur som helst, nu är jag inne och tänkte visa lite bilder från resan:

( Klicka på bilderna för förstorning )


           
                 

Jag låter nog bilderna tala för sig själv, men jag vill bara säga att det helt klart var en lyckad resa.
Jag måste också säga att jag är stolt över mig själv som klarade att åka längdskidor 16 km långt, vilket tog ca 5 timmar. Och hela 4 timmar var det uppför.
Jag ramlade endast 2 gånger, och jag lyckades nästan bada. Dvs jag åkte igenom en myr med vatten, jag fick bada upp till knäna. En smart kille i min klass åkte efter mig, hade däremot inte lika tur som jag hade, han fick nämligen bada ändå upp till midjan.


Det är nog allt jag tänker berätta om resan, men om någon har några frågor så är det självklart bara att kommentera. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0