Dagens outfit.

Blev lite sen med outfiten i dag. Men här har ni den i alla fall:



Stickad svart oversize-tröja, Primark London. Långärmad tröja, Gina tricot. Ljusa jeans, Cheap monday. Svarta tygskor, Primark London.



I kväll var jag först på dans, sedan träffade jag josefin och några andra en sväng innan jag drog hem.

I morgon ska jag ju till Åre som jag sa tidigare, för er som inte vet ska jag dit för att se Jon Olsson Super Session. Efter skolan i morgon ska jag hinna med att fixa håret på Anna innan vi drar mot Åre. Så det lär ju bli en hyfsat stressig dag i morgon, så det är möjligt att det inte blir så mycket skrivande, om möjligen inte ett inlägg på morgonen. Men annars får vi ha en jätte fin helg allihopa :).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0