Dagens outfit.

Spets och nitar är kanske de rakaste motsatserna, men samtidigt kan det vara så snyggt tillsammans. Eller är det bara jag som tycker det?
I dag har jag i alla fall på mig spets, samt nitar. Det kan se ut så här:



Skinnjacka, New Look London. Stor vit halsduk (kommer inte ihåg vart den är i från). Svarta tygskor, Primark London.

Leggings, Gina tricot. Spetsleggings, Primark. Vitt långt linne, Cheap monday från Weekday. Svart kofta, Part two. Svart lång koft-väst, Primark. Nitbälte, fått av kompis.

Kommentarer
Postat av: Elina

jag håller med, snyggt!

2009-04-14 @ 18:11:25
Postat av: Anonym

Hej,

Jag undrar hur du kan göra så att bildr ligger påvarandra och så? har du photoshop?

Jag skulle gärna vilja veta det! Så jag ber dej att svara :)Jag skulle också vilja göra det där men det är väl inte med paint? För där kan man bara vicka åt sidorna :) tack på förhand

2009-04-15 @ 11:48:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0