Det jag ännu inte har nämnt...

Så ja... Nu har jag tvättat bort sminket (det lilla jag hade), duschat osv. Och nu är jag redo för att blogga.
Jag känner att jag har lite bloggande att ta igen, tillexempel saker som jag tänkt lägga upp, men som jag aldrig orkat eller haft tid med. Saker som tillexempel:

1. Jag har fått önskemål om att visa klippningen av mitt hår, så det hade jag tänkt göra.

2. Bilderna från Jon Olsson Super Session, det har ju gått en, två, tre dagar sedan jag sa att jag skulle lägga upp dom.

3. Sist men inte minst. Det som jag ännu inte har nämt i bloggen, och faktiskt igen annan stans heller. Jag ska nu berätta:
Ni minns kanske att jag städade mitt rum härom dagen, jag nämde även att jag rensat ur garderoben, minns ni? Det har på senaste tiden blivit allt mer och mer populärt med "bloppisar" och liknande, folk som lägger upp sina kläder på internet för att sälja dom, ah ni har väl hört....
Så härom dagen skaffade jag mig en liten "extrablogg", en underdomän som det tydligen kallas här på blogg.se. Där ska jag i alla fall lägga ut lite kläder. Jag har ännu inte lagt upp några än, och jag måste även designa sidan lite mer (den ser skittråkig ut just nu) men jag har börjat fota några plagg, och jag lägger möjligtvis upp lite i kväll eller i morgon. Den sidan heter i alla fall Sveasecondhand, och du hittar den här: http://www.sveasecondhand.blogg.se
Tycker ni att det låter intressant föresten?

:)

Kommentarer
Postat av: erica

japp... jag ska köpa :)

2009-04-07 @ 18:02:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0