Fika och stek i solen.

Hej hej.
I dag blev det som sagt en fika på stan. Jag mötte upp Hedda,så gick vi till tehuset. Det blev en espresso-milkshake och en kola cookie, det var hur gott som helst.



Där efter träffade vi Anna, vi gick runt en sväng på stan sen satte vi oss mot en husvägg och stekte.
Det kändes som 30 plus grader i det vidstille, soliga vädret.



Nu sitter jag hemma hos Anna och vi ska snart laga middag. I kväll ska vi dra till en kompis, där det förhoppningsvis kommer bli lite folk, så det blir roligt.
Bilderna från Åre kommer nog inte upp förrän i morgon.


Kommentarer
Postat av: Gynning

Allt bra med mig, med dig med hoppas jag.

2009-04-05 @ 13:03:34
URL: http://frokengynning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0