Fredag 24.04.09.

God morgon allihopa, i dag är det äntligen fredag.
Det är fint väder och snart får jag helg, härligt härligt. Vad ska ni göra en fin fredag som denna?

Glömde ber'ätta om nationella provet som jag hade i går.
Det mest konstiga hände, jag blev klar FÖRST. Det är sjukt, på alla andra prov som vi har haft, så har jag suttit hela tiden, eller så har jag inte blivit klar, men på det här blev jag klar allra först, oc det var desstuom matte, vilket jag inte är så speciellt bra på.
Å andra sidan är det ju inte säkert att resultatet blev det bästa, men det återstår väl att se.

I dag är jag sommrigt klädd, dagens outfit dyker säkert upp under dagen.



Ha en bra dag allihopa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0