Lördag 11.04.09.

God morgon allihopa.
Nu: Befinner jag mig hemma hos Anna. Vi vaknade för en stund sen, och till frukost har vi gjort nachos med salsa och smält ost, vilken frukost va?

I går kväll: Var jag som sagt på bio med några klasskompisar. Filmen var faktiskt skit bra, och bäst var väl alla snygga killar. Ni som har sett den vet vad jag menar, eller hur?
Efter bion träffade jag Anna. Vi gick hem till henne, där vi väntade på att Caroline skulle komma hem, så hade vi tänkt dra hem till henne. Men det dröjde lite för länge, så vi somnade sött i soffan i stället.

I dag: Ska jag in på stan med Anna, Hedda, Josefin och Erica.

Ha en bra dag, och Glad påsk föresten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0