NiTAr.

I dag när jag kom hem från stan, så bestämde jag mig för att städa rummet. Jag började med att vika in alla kläder som låg på golvet osv och la i garderoben. Men när jag började titta på vissa plagg som såg så tråkiga ut, och som jag inte har använt på väldigt länge, så fick jag lust att göra något nytt. Att "pimpa" plagen, så det blir lite roligare, fräshare och lite mer "mig".
Efter en stunds tänkande så satt lag plötsligt och drog ut nitar ur ett nitbälte som en killkompis gav mig, men som tråkigt nog var för stort.
Här är bilder på två saker som jag fixade till:


En midjehöd kjol från H&M, som jag inte har använt på hur länge som helst. Och dessutom har jag en annan som jag föredrar över denna, men nu när jag gjort om den här så är jag hur sugen som helst på att få använda den.

: före- och efterbild.


Ni minns kanske kuvertväskan som jag sydde för ett tag sen? Jag blev nöjd med den, men jag har aldrig använt den till mer än som laptopsväska. Och det är väl synd att låta den ligga. Så nu snyggade jag till den med nitar och svart sidenband.

: före- och efterbild.


Säg gärna vad ni tycker :) Det uppskattas. Själv är jag mer än nöjd.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Sjukt snyggt! :D

2009-04-12 @ 10:28:54
URL: http://johannaeldh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0