Onsdag, 1 april.

Hejhej.
I dag är det som sagt första April. Blivit lurade? :)
Själv har jag nog inte blivit mer lurad än någon ful grej som stod i tidingen, som inte äns var rolig.

I dag har jag hittils bara varit i skolan, det har varit en slapp dag i skolan för mig. Först textil, sen idrott, vilket jag inte var med på eftersom att jag är sjuk, sen hade vi svenska och då slapade vi mest. 
Nu sitter jag hemma hos mig tillsammans med Josefin och Maja. Vi har bara fikat och pratat och snart ska vi väl röra oss mot dansen.


I kväll blir det bara att umgås med vänner tror jag, inga andra planer har jag ännu i alla fall.

Känns som att jag inte har så mycket mer att skriva om så länge, men jag lägger upp dagens outfit lite senare :)
Ha det så bra.


Kommentarer
Postat av: I S A B E L L A ♥

Haha okej!



Fint väder hos dig eller? (:

2009-04-01 @ 16:15:54
URL: http://tinkerbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0