Pappa-veckor.

Hej mina läsare.
Kass uppdatering i dag, men jag ägnade faktiskt väldigt mycket tid åt städningen. Jag hann dock bara med mitt tum, eller ja, jag hann inte ens klart med det, men jag har i alla fall hunnit lite grann, så jag kan vara stolt över mig själv :)
Efter jag hade städat, så packade jag mina saker, nu är det nämligen 2 pappa-veckor som kommer. Och som vanligt hade jag väääldigt mycket saker med mig.
När jag hade packat i hop alla grejer så åkte jag tillsammans med mamma till pappa. Där blev vi bjuden på super god middag samt en underbar efterätt, nämligen grkiska apelsinklyftor och chokladgrädde, hur mummsigt låter inte det?
Därefter åkte jag och träffade hedda och marcus, det blev en "kvälls-latte" i stan tillsammans med dom plus nårga till.

Nu ska jag snart duscha och packa ihop sakerna för i morgon. De närmaste 3 dagarna har vi temadager i skolan, och i morgon väntar bland annat fyspas och yoga.

Jag ska försöka lägga upp bilderna från Åre, sorry för att det har dröjt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0