Picasa 3.

Fick en kommentar av en tjej/kille som undrar vilket redigeringsprogram jag använder när jag redigerar bilder och gör collage. Och nu ska jag svara på det:

Så här är det. Jag ska börja med att berätta att jag följer Kenzas blogg, och det var faktiskt där jag hittade programmet. Hon använder sig nämligen av det. Programmet heter Picasa 3, och är googles egna program (om jag har fattat det hela rätt), och det är mycket enkelt att använda det. Själv så har jag svårt för att förstå mig på kompliserade program som t.ex photo shop. Men det här programmet är både enkelt, bra och det blir fint resultat.

Programmet är helt gratis och du kan ladda ner det här:  http://picasa.google.com/

Hoppas du är nöjd med svaret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0