Proactiv.

Innan jag säger god natt till er allihopa, så tänkte jag berätta vad jag fick av min syster. Och jag tänkte även be er om råd.

Ni minns kanske att jag sa att min syster hade med sig lite saker till mig? Jag sa aldrig vad, men jag tänkte göra det nu.
Ni har säkert sett reklamen, och kanske provat själva.
Proactive, hudprodukter mot dålig hy, tar bort finnar, gör så att inte nya kommer osv. Jag har aldrig testat på dessa produkter förut, så nu är det upp till bevis! På reklamen så är Jessica Simpson med, hon använder alltså dessa produkter. Detta märke är alltså väldigt känt. Andra kändisar som också använder Proactiv är: Jennifer Love Hewitt (skådespelare), Vanessa Williams (skådespelare), Ryan Sheckler, (professionell skateboardåkare) & Serena Williams (tennisspelare).
Jag tänker så här: om nu dessa kändisar använder denna produkt, så måste det betyda att den är bra. Visst att man inte kan lite upp till 100% att de nu använder den (på riktigt och inte bara säger det), men jag har även hört andra säga att den är bra, som tillexempelvis min syster.

Frågan till er är: Har du provat dena produkt förut, eller gör du det nu? Vad tyckte/tycker du?



Så ja, nu fick jag det sagt. God natt på er :)






Mer om produkterna hittar du här:
http://proactiv.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0