Söndag 19.04.09.

God morgon allihopa. Hoppas att ni har sovit bättre och framför allt längre än vad jag har gjort.
Jag kom som sagt i säng ganska sent i går, och inte nog med det så blev jag väckt klockan 8 av min hund. Tur som ag hade så gick pappa ut med honom, men sen har han väckt mig flera gånger, jag undrar vad det tog åt honom. Hoppas att han inte är sjuk eller någonting.

I dag är det vårshow, jag får hoppas på att dte går bra. Men första dan brukar alltd gå så där... hehe.
Ha en bra dag allihopa, jag tar med mig kameran föresten.


Kommentarer
Postat av: Tonårsliv by Leonora - Rösta på veckans blogg!

sv; härligt :)

det går!

gör du då?

2009-04-19 @ 13:55:36
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0