Vårshowen dag 2:

Jag har inte hunnit med att skriva så mycket om min dag, men jag var som sagt på stan hela dagen, och därefter slängde jag i mig mat och drog till teatern. Danserna gick bättre i dag faktiskt. Jag antar att det bara blir bättre och bättre, så på torsdag kommer det nog gå bäst (hoppas jag).
Det var tråkigt att dansa utan Maja, som ligger hemma med feber. (Vi dansade för dig också maja).
Jag och Elin passade på att ta en massa kort, som jag ska sno av henne sedan, så de dyker väl upp här snart...

Jag hann bara ta någon enstaka innan mina baterier tog slut.



: Jag och Elin (jag ser dock lite konstig ut, men eftersom jag bara han ta den, så ville jag lägga upp den i alla fall).



: Jag fick fina blommor av mina föräldrar som var där och kollade. (Rosa roros såklart, eftersom jag älskar rosa)


Kommentarer
Postat av: josefin hamrin

vad fin du var :D

loveyou.

2009-04-20 @ 23:35:28
URL: http://josefinhamrin.blogg.se/
Postat av: maja

åh :( <3<3

2009-04-22 @ 15:02:55
URL: http://majanovajosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0