Nu är...

...STORSJÖYRAN slut för i år. Det har varit grymt kul, och vi har hört riktigt bra musik.
Jag hade med mig kameran varje kväll för att ta lite kort då och då, men tyvär så glömdes den nästan bort. Men några bilder blev det iaf:


: Johnossi, som var så gryyymt bra. De spelade dock väldigt tidigt, så det var inte mycket folk där, vilket var tråkigt. Men å andra sidan fick vi stå långt fram, vilket var bra.


: Jag, som alltid lyckas göra så extremt "söta" miner på bilder.


: Lady Gaga, sjukt bra. Hon var betydligt mycket bättre live än vad jag trodde hon skulle vara.  Det var sjukt mycket folk där, och det slutade med att vi ställde oss en bit bak... såg och hörde bra iaf, så det var kul!


Yran var som sagt riktigt bra. Vad som hade kunnat gjort den lite bättre hade varit om jag var 18 år, så hade jag fått varit på efterfesten, där bland annat självaste Gaga roade sig på lördagsnatten. Min pappa hade i alla fall turen att se henne.


Kommentarer
Postat av: isabelle

jag var också vip ;D

2009-08-17 @ 04:05:18
URL: http://isabellestromberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0