Alla hjärtans (lör)dag.


Hej allihopa. Allt bra? 
I dag är det alla hjärtans dag, och som vanligt har jag inga andra än mina vänner att dela denna dag med. Men det är inte illa det heller. Hur firar ni eran? 

Gårdagen blev lyckad, jag hade jätte trevligt med min vänner. Vi började hos min klasskompis Erica, sedan drog vi vidare till en tjej i min paralellklass och till sist slutade vi hos en annan vän, där vi spelade guitar hero bland annat, och slocknade lite höller om böller. 
Det var så länge sedan jag var ute med vänner, så det var extra kul att få ha lite roligt. Det är inte så ofta jag spenderar helger med mina klasskompisar heller. Så det var lite extra kul. 
(Lägger upp outfiten från i gårkväll senare)

Nu ska jag göra mig i ordning och sedan åka in på stan och träffa Hedda och kanske fler. Ha en riktigt fin dag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0