Dagens outfit.



Grå oversize-kofta, Peter Seott. Halsduk, Nuknuk (älskar den). Leggings, Gina Tricot. Uggs, London. Armband, nuknuk. Örhängen, glitter.

Jag känner verkligen att jag kommer använda min nya halsuk väldigt flitigt. Men jag älskar stora halsdukar så här på vintern, och jag har väldigt många utav dom. Men nu när jag har en ny, en ny favorit till och med, så kommer den användas mest.
Just nu är den på rea också, och den finns i tre färger: beige, kamel (mellanbrun) och mörkbrun. Jag är så sugen på att slå till på en till. Men jag ska allt hålla mig til London. Det är ju trots allt bara tre dagar kvar tills vi åker :)

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Ser fint och mysigt ut. Lycka till med pluggandet :)

2009-02-26 @ 15:25:24
URL: http://www.nolow.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0