En personlig kuvertväska.

Hello peolpe.
Har dagen varit bra? Min onsdag har varit lugn och skön. Men shemat ändrades lite under dagen trots allt. Efter skolan hade vi möte med frilufsgruppen, vilket jag hade glömt var i dag. Men nu har vi bestämt att vi ska flyga till Ungern eller Milano, Italien och sedan åka vidare med bil till slovenien och croatsien. Det blir i början av Augusti i alla fall, och jag kan knapt vänta.
Friluftsgruppen är en grupp på ca 15 personer på min skolan, bara personer från 9an. Vi har/ska samla/t ihop pengar för att åka på en utlandsresa på sommarlovet efter vi gått ut.


I dag på slöjden blev jag färdig med mi kuvertväska som jag gjort. Jag är inte helt färdig, men jag tog hem den i alla fall, för att jag ska kunna använda den på lovet och i London. Så här ser den ut i alla fall:





Det är rosa foder innuti också :) Vad tycker ni?

Jag tror att den kommer att passa bra till lite finare tillfällen, som till fest. Och extra kul med en väska som det bara finns ett exemplar av.

Kommentarer
Postat av: amanda

snygg =) trevlig kväll

2009-02-25 @ 20:03:23
URL: http://aujmalm.blogg.se/
Postat av: amanda

snygg =) trevlig kväll

2009-02-25 @ 20:03:25
URL: http://aujmalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0