God natt vecka 7.

Äntligen ska jag få sova, jag är verkligen trött efter denna helg som har varit sjukt rolig. 

Då var ännu en vecka slut, jag tycker verkligen att veckorna bara rinner i väg. Det känns dom det var i går jag satt och hade finmiddag tillsammans med mina bästa tjejkompisar, umgicks med massa folk, tittade på fyverkerier och inväntade det nya året. Men det är sju veckor sedan. Och om bara sju dagar fyller jag år, 16 år. Det låter mycket, men ändå lite. Hoppas att de närmaste två åren kommer gå snabbt, men väntan på att fylla 18 kommer att vara så lång, alldeles för lång. 

Nu har jag suttit och letat fram massa rosa kläder. Och jag ska nu berätta varför. 
I morgon har vi en "disney-dag" på skolan, som är ordnat av friendsgruppen. Och jag ska nämligen vara nasse, i rosa kläder och rosa öron. Min klass brukar alltd satsa fullt ut på utklädning. Förra gåmgen var temat "ombytta kön", alltså killarna var tjejer, och tjejerna var killar. Det var sjukt roligt. Jag och Josefin var snobbiga stekare med backslick och pengar i fulla fickorna. Nästan hela våran klass var utklädda, och vi vann pris för att vi var så många som ställde upp. Så jag hoppas på att många är utklädda i morgon också, man måste ju bjuda lite på sig själv. 
Kameran hänger med, så jag hoppas på att få knäppa lite kort. 

För övrigt ska jag till tandläkaren i morgon på en undersökning, hoppas att jag inte har några hål. Men jag tycker att jag har varit duktig med borstningen, så det borde jag nog slippa. 

Det har varit en bra vecka, och jag hoppas att kommande vecka blir minst lika bra. Så med det säger jag god natt vecka 7, och god natt mina kära läsare. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0