Hårfärgning.

Största delen av min kväll spenderades hemma hos Josefin, i hennes badrum, där vi färgade håret på varandra.



Jag vill inte säga att jag ångrar att jag färgade det, för det gör jag faktiskt inte. Men det känns lite gult just nu. Men det brukar bli bättre efter några dagar faktiskt. Så det blir nog bra snart tror jag. Josefin var i alla fall jätte duktig med färgningen.
Jag kanske slänger upp före/efter-bilderna jag tog. Men orkar för tillfället inte.

Jag tror att jag säger godnatt med detta inlägg. Jag ska försöka läsa lite NO, efdtersom att jag har prov på fredag. Tur nog har vi en "avstämningsdag" i morgon (man får jobba med de man behöver jobba mest med), så då kan jag passa på att läsa på det då också.
Sov så gott allihopa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0