High heels.

NI håller säkerligen med om att H&M har fått in riktigt snygga skor nu. Både på hemsidan och i affären. Själv så har jag hittat ett antal skor på H&M här i östersund, som jag funderar starkt på att köpa. Jag är lite avis på er som bor i stockholm, där ni har ett mycket större utbud än vi har. 
Hur som helst... Jag har i alla fall ett presentkort att utnytja, så någon dag i veckan ska jag ta en sväng förbi H&M och antingen köpa ett par snygga skor, eller en klänning som jag har sett, som verkligen är ursnygg, En svart klänning/längre linne med blixtlås som går hela vägen. Så antingen den (om den finns) eller ett par skor. Jag längtar faktist till att komma pp på stan.
Här några utav skorna som H&M erbjuder på deras hemsida, som jag gillar:



Ni har väl föresten inte missat att "the trend is high heels"? I like it!

Kommentarer
Postat av: elin

superfina skor där :)

2009-02-24 @ 12:11:19
URL: http://elinvendela.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0