Jag är tillbaka...

älskade bloggen.
Jag har varit riktigt osams med min dator, och den har inte släpt in mig på bloggen. Så fort jag har tryckt fram blogg.se så försvinner hela internet. Jag har känt mig så handikappad, när jag inte har kunnat skrivit i bloggen, jag som dessutom har haft så mycket att säga. Men jag kan dra en liten sammanfattning på de närmaste tre dagarna.
onsdag: på idrotten ramlande jag ner för en plint med huvudet före, jag landade bokstavligt talat på huvudet, utan att jag ens tog emot mig med armarna. Jag tappade andan, och folk samlades runt mig. Sedan dess har jag gått runt med en bula i pannan, och en liten på hakan, men båda bulorna har nu börjat gå ner lite.
torsdag: skola, dans två gånger. En helt vanlig dag. (fortfarande ont i pannan och hakan)
fredag: var på skidleken hela dagen med skolan, där vi hade bl.a skidskytte. Det låter kanske inte så roligt, men det var skönt med en dag utan plugg och det är ju aldrig fel med varm choklad ute. Efter det drog jag först hem och duschade (försökte få bort all grill-röks-lukt), sedan drog jag in på stan med några och gick bland annat och fikade. På kvällen drog jag tillsammans med några vänner till en kompis som har fyllt år, där det var fest. Vi tog det lugnt, men det var ändå roligt. I dag, lördag ska jag snart dra in på stan med vännerna. Jag har ännu inga planer för kvällen, men vi får helt enkelt se vad som händer.
I morgon fyller jag år, då blir det tårta med familjen + mormor, morfar och farmor, paketöppning och sedan middag hos mamma.

Varför jag kan skriva nu är för att jag är hemma hos Anna, min dator har alltså inte blivit bättre. Men om inte annat så åker jag till min mamma i morgon,och stannar där i två veckor, så då komer jag ha tillgång till dator.

Jag har verkligen saknat att få skriva. Det låter konstigt, men man blir van efter att ha skrivit 3-5 inlägg varje dag i 4 månaders tid.
Ni får ha en riktigt fortsatt trevlig helt. Puss på er.

Kommentarer
Postat av: N*A*T*Z

nä men ramla duu, haha har själv fått en och annan bula. hemskt att tappa andan...

2009-02-21 @ 14:15:34
URL: http://frankenreiter.blogg.se/
Postat av: Rebecca

sv: taack :D

åh tack så mycket! :)

2009-02-21 @ 14:46:37
URL: http://resolute.blogg.se/
Postat av: emma

sv; ja visst är den fin :) synd att allt man vill ha ska göra så att det blir hål i plånboken. Man har ju nästan inte råd med någonting längre haha.



Din händelse där med plinten, uch stackare. Jag vet hur ont det gör, dock ramlade jag någon gång i trean men jag minns det fortfarande. Att tappa andan är nog det värsta som finns. Haft en bra helg och vecka annars? :) kram.

2009-02-21 @ 22:39:24
URL: http://emmagunnholt.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0