Lördag, 28 feb.

God morgon bloggen. Här är ett sent godmorgon-inlägg.
I morse vaknade jag hos Anna runt niotiden, gissa om jag var trött? Då drog jag hem, åt lite frukost, gick ut med Morris och bytte om. Sedan drog jag till dansen vid elva. Det var sjukt jobbigt ätt träna, jag var så stört trött. Danserna sitter inte helt och hållet än, men jag får försöka träna lite på egen hand.
När jag kom hem så bytte jag snabbt om igen, fixade mig lite och träffadfe sedan Hedda på stan. Vi gick på tehuset och fikade (som vanligt) och strosade runt lite på stan.



: Hedda på Tehuset. För hennes del blev det bärpaj och latte, och för mig blev det en nougatkaka och latte. Det satt fin-fint :)

Hur har eran lördag varit hittils? :)

Kommentarer
Postat av: HeddaDolata

trevligt trevligt=)

2009-02-28 @ 17:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0