Lyx lyx.

Ja, vad ska man säga. Jag har inte varit så aktiv med bloggandet i dag. Men jag har ju som sagt inte varit så pigg i dag.

Det blev ingen dans i alla fall. Det kändes något onödigt, om jag ändå bara sitter där och lider. Däremot träffade jag Anna och Hedda en snabbis, vilket var lika trevligt som alltid. 

När jag kom hem (för en liten stund sen) så var det "Pimp my ride" på mtv. Hihi, är jag den enda som gillar det programmet?Inte för att jag är så imponerad av fordon, men alltså det dom gör är ju nästan konst! Han som fick sin bil "pimpad" i dag, fick så klart flera tv (som alltid), en hörnsoffa och EN BUBBELPOOL, kan ni tänka er? Det var i alla fall första gången jag såg en bubbelpool i en bil. Lyx lyx. 

Nu blir det snart läggdax för min del, jag är hur trött som helst. Sov gott på er allihopa. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0