Nybadad...

och glad. 
Jag tog precis ett bad, det var verkligen inte i går. Jag hade nästan glömt bort hur skönt det är att bada. Jag har ju nästan aldrig tid till det. Men jag ska faktiskt försöka göra det något oftare. När jag väl tar ett bad så är jag inte snål med badskum.. Jag stod bara och hällde på från en ny badskums-flaska, när jag sedan la mig i badkaret så såg jag att halva flaskan gått åt. Haha aja, om jag ändå inte badar så ofta så gör det väl ingenting :) 

I kväll blir det troligen filmkväll eller liknande, har inte planerat mer än vilka jag ska umgås med. Vi får helt enkelt se vart vi hamnar. 
Vad gör ni i kväll? Ha så kul i alla fall. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0