Optimist!

Då var skoldagen avklarad. Min första skoldag på ett bra tag (på grund av förkylningen). Vi hade som sagt  ett nationellt prov i svenska i dag, och det gick väl så där. Jag tyckte att det gick rätt så bra faktiskt.. tills fröken säger: tiden i slut. Jag var på den sista uppgiften och visste precis vad jag skulle skriva, så han jag inte ens färdigt :/ inte en bra början av de kommande nationella proven. Men jag ska försöka tänka positivt (så optimistisk som jag är) och bara glömma detta prov, så jag kan göra mitt bästa i fortsättningen. Men för tillfället är jag lite bekymrad, jag som satsat på ett MVG i svenska. 
Vad har ni gjort i dag då? Har eran skol-/jobbdag varit bra? :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0