Sorry...

för den extremt dåliga uppdateringen.

I dag var jag i alla fall på stan med vänner, följde Josefin till piercingstudion och åt sedan middag på mc donalds, vilket var väldigt länge sen jag gjorde.
I kväll har jag som sagt varit ute med vänner. Dessvärre funkade inte batterierna som jag tog med till kameran, så det blev tyvär inga bilder från kvällen. Vi började i alla fall kvällen hos en klasskompis till mig, sedan drog vi ut. Det var inte en så "speiellt" rolig kväll, men den dög.
Just nu befinner jag mig hos Anna, och vi båda är extremt trött. Så nu blir det lite kvällsfika och sedan sängen. Jag som ska upp skittidigt i morgon måste nog lägga mig så snart som möjligt.
I morgon ska det som jag sa tidigare, tränas sista gången inför dansen på basketmathen. Det sitter inte riktigt, men i morgon måste det gör det. Men hur det går på söndag återstår att se, men önska mig lycka till.

God natt på er allihopa, och hoppas ni har haft en bra fredagkväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0