Stress & dans.

Förlåt för den otroligt dåliga uppdateringen. Men jag har stressat som en tok i dag.
Först hade jag skola som vanligt, i dag mellan 8.00-15.15, min buss ifrån skolan gick halv 4. Så den bussen tog jag in till stan, då jag plockade upp Morris hos mamma, och sprang hem och lämnade honom. Sedan sprang jag i väg till dansen, jag var dessutom redan sen (igen). Efter dansen drog jag till brunflo tillsammans med Elin. Det blev först middag hos henne, sedan plockade vi upp Maja och drog till deras fritidsgård, där vi var för att låna deras dans-lokal. Där dansade vi hela kvällen. Vi ska dit på torsdag också, då det är vårat sista tillfälle att träna inför uppvisningen.
Jag vet inte om jag har berättat, men vi ska vara med och dansa på basket-damlagets sista match. Så vi har inom en månads tid hunnit (nästan) lärt oss fyra nya danser. Och eftersom att vi bara har haft 1-2 timmar i veckan att träna på dom, så tog vi initiativet till att träna på egen hand. Jobbigt men riktigt kul.


På bild, vi i dansstudion:


från vänster: jag, maja, elin.


Kommentarer
Postat av: anna

fy agnes det har du inte berättat!

2009-02-25 @ 00:27:54
Postat av: maja

haha men kolla ´mig!<3

2009-02-25 @ 15:07:30
URL: http://majanovajosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0