-20° ute = Twilight på bio.

Det känns verkligen inte som en lördag i dag. Inte en jävel ute, fast det är ju kanske inte så konstigt när det är -20° ute. Urrrk, vad kallt det är. 

I dag har jag bara slappat hela dagen, otroligt skönt. I kväll finns det typ ingenting att göra, konstaterade jag och mina vänner. Så tillslut bestämde vi oss för att gå på bio. Hmm... gissa vilken film? Twilight! Vi måste ju vara dom mest besatta som finns, tredje gången vi ska se Twilight på bio nu, men vad gör man inte för att få se snyggingen. 
Om ni inte heller har något annat för er i kväll, så tipsar jag er att gå och se Twilight. Det är ju trots allt sista veckan den går på bio nu... Sorligt. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0