Chris Br♥wn.

Det finns mycket att säga om gårdagen. Ord som: jobbigt, fantastikt och underbart.

Trots attd et var värt att köa hela dagen för den otroligt underbara konserten så måste jag säga att det var en sjukt jobbig dag. Det värsta var att trots att vi var där från 8 på morgonen, så kom de som var där kanske en halvtimma innan in före oss. Då kändes det helt värdelöst att vi varit där så långe. Men efter den underbara konserten så var det nästan glömt. Helt klart värt det alltså.

Konserten var grym. När han kom in, och en massa coola saker. Jag har det mästa filmat och på kort. 
Från tredje raden tog jag några bra bilder, för det var på tredje raden vi stod... i början iaf. Eller först var vi ganska långt bak, men till slut tog vi oss fram innan han skulle komma. Hade jag vetat att han inte skulle uppträda förns kanske en timma, så hade jag väntat med att träga mig fram. Jag var nära på att ge upp, för jag har aldrig varit med om nå värre skrik. Okej, jag skrek (mycket) också. Men jag höll på att dö av alla flickröster som skrek hur ljust som helst rätt in i mina öron. Hur som helst, jag ska försöka tänka på de bra sakerna, för det var ju som sagt en väldigt bra konsert. Efter ett tag så drog jag en bit bak tillsammans med Anna, där såg vi minst lika bra och kunde dessutom shakea loss lite. Han är grym!

I morse vaknade vi halv 7, eftersom att vi skulle i väg med 8-tåget. När jag vaknade så kom jag nästan inte upp ur sängen. Jag har nämligen aldrig haft så jävla ont i ryggen förut. Jag vet inte riktigt vad ryggvärken beror på, men jag har haft ont i ryggen vädligt länge, och det kan vara så att det bara blev mycket mycket värre i går när jag köade, eller så är det pågrund av min hosta. Jag har nämligen en fruktansvärd hosta, jag har nästan alltid det. Till och med mina kompisar klagar (för att det låter så mycket), så jag kan ha hostat sönder någonting, t.ex ett revben. På måndag ska jag till skolsystern, och om hon inte vet så ska jag boka tid på helsovårdscentralen. 
Tågresan var den värsta tågresan jag har varit med om iaf. I början sov jag en stund. Men efter att jag vaknat så kunde jag inte sova påhela vägen förutom sista 20 min typ. De gick helt enkelt inte eftersom att jag hade så ont. Jag kunde bara sitta och titta rakt fram med rak rygg. Usch! Hoppas det blir bättre snart.

Nu har jag varit ute med min hund, som jag saknat så mycket. Ska äta lite och sen duscha. Efter det ska jag försöka på mig att läga in alla bilder och videoklipp på datorn, sedan lägga upp några (så många jag orkar, hehe) 



Kommentarer
Postat av: Aleks

Han var bäst! :D

2009-01-24 @ 19:47:25
URL: http://cheeraleks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0