Delikatess.

Är nu hemma mellan danserna, och har fått i mig lite middag. I dag blev det en lite enklare måltid, och ganska orginellt, nämligen köttbullar och stuvade makaroner. Vi har nämligen hittat världens godaste köttbullar, delikatessköttbullar. Dom är jätte små och gulliga, och har en mycket godare smak. Perfekt när man vill laga något lättare. 

Jag har i alla fall gjort ännu ett tappert försök att ladda upp videos på youtube, men det verkar inte funka, eftersom att det har laddat i typ en kvart. Jag får försöka senare helt enkelt. 

Nu blir det i alla fall plugg innan nästa dans börjar, 21.00. Jag ska göra 11 st uppgifter om första världskriget tills i morgon, så jag bör nog sätta i gång. Inte så roligt, men jag får väl skylla mig själv, eftersom att jag inte gjorde så mycket på lektionen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0