Ett bra resultat.

Mamma kom tillslut hem med lite pysselgrejer. 



Här är resultaten. Jag måste faktiskt säga att jag är nöjd. Fint va? 




Jag älskar verkligen att pyssla. Framförallt att göra smycken. Det är ju alltid så roligt när sakerna blir fina också, plus att smyckena blir så mycket billigare när man gör dom själv. Dessa saker var i ett litet kitt, vilket var bra, så jag fick med alla saker jag behövde. Men nästa gång ska jag välja ut sakerna själv, och desgina ett eget. Detta är verkligen någonting jag skulle kunna ägna lite mer tid till. Perfekt syssla när man är sjuk också. 

Kommentarer
Postat av: Aleks

Jättefint :)

2009-01-29 @ 17:04:50
URL: http://cheeraleks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0