För dyra favoriter.

Jag är redan trött på att dega i soffan. Men en grej gjorde mig glad. Jag pratade nyss med mamma och jag berätta att jag var sugen på att göra armband, eller pyssla lite. Då sa hon att jag kunde gå in på panduros hemsida, vilket jag gjorde, och valde ut lite saker och mailjade länkarna till henne. Så på lunchen går hon förbi och köper med sig lite, mina insperationskällor är dessa favoritarmband från Ms Bijoux och Angela Gotborn. Jag älskar dessa armband, och hade köpt dom för länge sen om dom inte var så förbaskat dyra. Så jag hoppas verkligen att jag får till några snygga armband själv :) 

Om ni har några pysseltips att bjuda på, så kommentera gärna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0