Fredag.

I dag är det fredag och jag et ännu inte vad jag ska göra i kväll. Förhoppningsvis ska jag träffa tjejerna, men har ingen aning vad vi ska göra. 

I dag har jag bara chillat, tagit det lugnt. Julia stack nyss och nu väntar jag på mat. Känner mig sjukt seg, det är väl ändå ganska konstigt. Att ju längre man sover på dagarna, desto segare blir man. Det borde ju vara tvärt om. 

Sitter och lyssnar på Mamma Mia, soundtracket. Vi har skivan hemma, och jag har lyssnat på den jag vet inte hur många gånger, sjukt bra. Jag kan inte säga att din är bättre än Abba, för Abba är ju ändå.... Abba. Men nästan så bra. Nu har jag iaf lagt in dom på min ipod, så nu kan jag lyssna när jag går ut också, hihi nörd jag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0