Frukost m.m.

Nu har jag fått i mig en super god frukost och jag känner mig något piggare. Nu är iaf mamma på väg hem så då blir det lunch, sen handla saker till mina armband. Jag tycker att det ska bli jätte roligt att göra ett till. 

Frukost: Macka, äntligen subs. Riskaka, sourcream & onion-smak. Varma majskorn med smör och salt. Juice, bravo. 

Just nu har jag på The Ellen DeGeneres Show, vilket är riktigt roligt. Jag vill någon gång sitta i publiken. De får så sjukt mycket saker de får, som på Oprah. Det är sjukt hur de kan ge bort gåvor för tusentals kronor till hela publiken. Just i detta program är det julspecial, så de har fått massor av gåvor, som t.ex i-pod nano, högtalare och nintendo wii. Helt sjukt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0