Hårinpackning, budget.


Dax för ännu ett skönhetstips. Denna gång är det också en hårprodukt. Jag har som sagt väldigt slitet hår, men hade aldrig tänkt att prova Niveas nya inpackning. Men en vän till mig tipsade om denna, eftersom att den hade fått högsta betyg i tre tidningar. Så jag tänkte: varför inte prova? 
Jag tycker att det är viktigt att göra inpackningar om man har slitet hår. På förpackningarna står det oftast att man ska använda dom 1-2 gåner i veckan, typ 5-10 minuter. Men jag har lärt mig av min frisör att man kan sova med inpackingen i, och sedan skölja ur på morgonen. Många kanske tror att det ger fett hår, men inte så länge man är noga med att skölja ur väl. Denna inpackning är för tort och skadat hår, men den finns också för andra hårtyper. Jag tycker att denna ska provas, för varför lägga ner mer pengar på en dyr inpackning från ett dyrt märke, när denna är minst lika bra. Nivea Intense Reapair Inpackning går på ca 70:-, och finns också som shampo och balsam. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0