Inget sök?

Hej igen. Vad har ni haft för er i dag? Själv har jag bara slappat framför tv'n med mamma och syster med fika och mys. Helt okej för en lördag tycker jag. 

Nu har jag i alla fall försökt söka gymnasievalet, men jag kommer inte in på hemsidan. Och eftersom att i dag är sista sökdagen, så var ju inte de så roligt. Tur att jag "provsökte" på skolan, så jag har sökt i alla fall, för man kan ju gå inte och ändra senare. Men tänk om jag inte gjort det, vad hade hänt då?
Hur som helst.. I kväll tror jag att jag blir hemma, vi får se om jag orkar dra ut. Jag saknar mina vänner lite, hehe. Plus att man blir så lat när man är sjuk, nu börjar jag bli så pass frisk att jag kan ta mig till någon annan, fast kanske inte dra ut, men se på film eller något :) Aja, vi får se helt enkelt. Vad ska ni göra denna lördagkväll? 

Kommentarer
Postat av: michelle bogar

aws tack sötnos! :*

2009-01-31 @ 15:38:13
URL: http://kapten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0